בית מעוצב בקרית השרון

שיתוף:

מציגים בפניכם פרויקט חדש ויפייפה בקרית השרון.
כך כתבה המעצבת שירן ירושלמי:
"הפרויקט הזה קרוב מאוד לליבי, יש פה שילוב של אלמנטים מאוד מיוחדים, בחרנו ללכת על פלטת צבעים דומיננטית שמשווה לחלל הבית מראה יוקרתי ודרמטי. הספרייה היא מוקד כח בחלל הציבורי, עוד בשלב הסקיצות ידעתי שאני רוצה לשלב כאן קשתות שיתאימו לקונספט העיצובי, שיחקנו קצת עם העומקים מה שמעניק לספרייה נפח ועושר עיצובי ולכן בבחירת הגוון לנגרות בחרתי ללכת על גוון אחיד, כהה, שלא יגנוב מהפוקוס של האלמנטים המשולבים בו. תאורה לספריה נבחרה בקפידה, היה לי חשוב לבחור גוף עם מראה מעט אולד סקול המתאים לאופי הנגרות, לא בקווים ישרים וסימטריים ולא בגוף שנתקלים בו בכל מקום, משהו קצת אחר.
בסלון תלינו כיפה גדולה מנחושת, צבועה בשחור מט כאשר מתחתיה שילבנו 3 שולחנות ברזל שחורים מינימליסטים באותו הקוטר שהחמיאו והדגישו את יופיה.
לצד הספה מיקמתי מנורת מתכת עומדת מרהיבה, בשילוב של פליז ושחור מט לתאורת אווירה חמימה.
מעל האי שילבנו 3 גופים תלויים מפליז בשילוב זכוכית מעוטרת המשלימים את המראה האלגנטי שרצינו להשיג.
אני כל כך שמחה שהלקוחה נתנה לי יד עיצובית חופשית, טיפה להעז ולא ללכת על המובן מאליו.
אני אישית מאוד אוהבת את התוצאה וחושבת שזה נותן מראה קצת אחר מהקו המודרני שמאוד פופולרי בשנים האחרונות."

עיצוב: שירן ירושלמי
צילום: ימית הרוניאן

את כל גופי התאורה בפרויקט תוכלו למצוא בשני מתחמי העיצוב שלנו במושב בני דרור – טורקיז האוס ♡ סילו.

אדריכל: שירן קיקוס ירושלמי – סטודיו לעיצוב "פמיליה"
מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי אסתטיקה ועיצוב.אני זו שתמיד פונים אליה בהתייעצות לגבי מה לקנות, איך לשלב ואילו חנויות הכי שווב. בכל בית שגרתי בו אהבתי להכניס את הטאץ' שלי, לשנות, לערבב הכל מחדש לכדי משהו שהוא שלי. בעיניי, יש משהו בחלל נעים ומזמין שמשפר את מצב הרוח ומרומם את הנפש.אחרי תקופה ארוכה שהשקעת את רוב זמני במשפחה הנפלאה שלי, הילדים גדלו והתפנה לי זמן לעצמי, יצאתי לדרך עצמאית.אני כל כך נהנית לעבוד עם אנשים, ללמוד את אורח החיים שלהם, החלומות שלהם, להבין מה ישפר את החוויה שלהם בתוך הבית ומשם לצאת איתם למסע משותף. 
למידע נוסף צרו קשר
אפשר לעזור?